Jump to content
World Warfare
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Mabus

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Newcomer

About Mabus

  • Rank
    Corporal

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mabus

    Best Moments.

    50 m40 I was so happy when I had them lmao
  2. Mabus

    Best Moments.

    Great game first found it myself looking for a fun game that was not like all the other clash of......craps out there and this is it Ty guys for this awesome game In game name is the one and only "mabus"
  3. Cool updates with the LC guys I also wish to stop seeing anymore money grab tech updates pls I and many others like me like the game the way it is no more tech updates needed pls u know the saying if ain't broke don't fix it I think u guys should save some money on new content and spend it on advertising I'll make more money with 10 milion people player rather then trying to get more money outa the 100k playing it now:)
  4. Sorry if this don't fit here but will someone please answer this question how do u change your banner colour? Orange or purple ?? And what league Lev ?
  5. Mabus

    Help

    Well taking too long I'm buying a 600$ phone next week so u all better look out I'm gonna b tearing it up soon
  6. Mabus

    Help

    Yes I use moto g 2 nd gen and have played since the beta no problems love the game then there was a update and it now says my device is not compatible with this version same for other Android users with other phones please help I'm getting board without this game just happened a few days ago
  7. Mabus

    Help

    Lol ok hope it gets fixed
  8. Mabus

    Help

    Please help I posted issue in help forum please help I love n miss this game
  9. Mabus

    Help

    Please help I posted issue in help forum please help I love n miss this game
×
×
  • Create New...